Často kladené otázky
1. Ako si objednať tovar?
1.1 Vyberte si tovar
Po kliknutí v ľavom menu na zvolenú kategóriu produktov si v katalógu vyberte tovar, ktorý sa Vám páči. Po kliknutí na vybraný tovar sa Vám zobrazia podrobné informácie o produkte.
1.2 Detail o produkte
Detail produktu obsahuje informácie o materiály, niekedy rozmery, stručný popis, foto a v niektorých prípadoch aj farebné variácie produktu. Keď vám produkt vyhovuje, kliknite na tlačidlo Pridať do košíka. Tovar tým len nezáväzne vložíte do košíka a kedykoľvek neskôr ho môžete z košíka odstrániť.
1.3 Výber farebnej variácie
V prípade, že produkt obsahuje viacero farebných variácií, či veľkostí, kliknutím na obrázok si môžete obrázok zväčšiť a ďalsim kliknutím si prezriete viaceré fotografie tovaru a poprípade aj farebných variácií.
1.4 Košík
Po pridaní produktu do košíka Vám systém automaticky zobrazí obsah košíka v pravom hornom rohu. Systém automaticky ukáže detail produktu, ktorý ste si vybrali. Máte možnosť pokračovať v nákupe jednoduchým kliknutím na tlačidlo "Späť do obchodu" alebo prejsť k potvrdeniu objednávku tým, že prejdete do košíka. Po kliknutí na tlačidlo "Zobraziť obsah košíka" Vás systém automaticky nasmeruje do nákupného košíka. V košíku je prehľadne zobrazený všetok tovar, ktorý ste do neho vložili. Každý tovar je na samostatnom riadku. Je možné zmeniť množstvo produktov jedného druhu kliknutím na + alebo - alebo produkt jednoducho kliknutím na tlačidlo X odobrať z košíka.
Ak chcete pridať do košíka ďalší produkt, kliknite na logo v ľavom hornom rohu a automaticky budete presmerovaní na domovskú stránku a pokračujte podľa bodov 1 až 4.
V opačnom prípade si vyberte druh platby a kliknite na tlačidlo Pokračovať v objednávke.
1.5 Registrácia do systému
5.1 - nákup s prihlásením
5.2 - nákup bez prihlásenia
1.5.1 Nákup s prihlásením
Ak už máte vlastné konto v internetovom obchode www.wychytavky.sk, stačí v kliknúť na tlačidlo Odoslanie objednávky.
1.5.2 Nákup bez prihlásenia
Ak ešte nie ste na stránke www.wychytavky.sk registrovaný/á, vyplňte všetky údaje potrebné pre doručenie tovaru a kliknite na tlačidlo Pokračovať v objednávke.
1.6 Prehľad objednávok
Po potvrdení objednávok sa automaticky všetky Vaše objednávky ukladajú do sekcie História objednávok.
Táto sekcia obsahuje detail všetchých vašich doteraz zrealizovaných objednávok.
Ak máte akékoľvek problémy s objednávkou, tovar si môžete objednať aj telefonicky na našej zákazníckej linke.
2. Aká je výška poštovného a kto ho hradí?
Výška poštovného závisi od druhu dopravy a platby.
Tovar odosielame prostredníctvom Kuriérskych spoločnosti aj Slovenskou poštou záleži od druhu platby a voľby zákazníka.
Expedičné náklady a poštovné:
2.1 Dobierka - Tovar si objednáte, ale zaplatíte až keď dostanete balík. PREVEZMEM = ZAPLATÍM
V tomto prípade si účtujeme poplatok za dobierku 1€.
Tovar odosielame na dobierku len v rámci SR. (doručenie kuriérom)
objednávka do 50 EUR (vrátane): poštovné 4,30 €
objednávka nad 50 EUR: poštovné 0 EUR
Tovar odosielame na dobierku len v rámci SR. (doručenie slovenskou poštou)
objednávka do 50 EUR (vrátane): poštovné 2,99 €
objednávka nad 50 EUR: poštovné 0 €
V prípade, že si zákaznik tovar objedná formou dobierky a tovar si neprevezme, pri ďalšej objednávke mu tovar bude zaslaný až po úhrade danej sumy prevodom na účet.
2.2 Bankový prevod - tovar si objednáte a my vám zašleme naše číslo účtu a variabilný symbol . Čiže tovar najskôr zaplatíte prevodom na náš účet a my po prijatí platby zasielame balík k vám a informujeme vás o jeho odoslaní. V prípade úhrady prostredníctvom bankového prevodu, prosíme Vás platbu realizovať do 3 pracovných dní. Pri platbe prevodom sa tovar odosiela až po pripísaní finančných prostriedkov na uvedený účet.
Tovar odosielame na dobierku len v rámci SR. (doručenie kuriérom)
objednávka do 50 EUR (vrátane): poštovné 4,30 €
objednávka nad 50 EUR: poštovné 0 EUR
Tovar odosielame na dobierku len v rámci SR. (doručenie slovenskou poštou)
objednávka do 50 EUR (vrátane): poštovné 2,99 €
objednávka nad 50 EUR: poštovné 0 €
Poštovné jednotné 5.99 EUR.
Poštovné jednotné 5.99 EUR.
Poštovné jednotné 10 EUR.
objednávka do 35 EUR: poštovné 19 EUR
2.3.Card pay - Platobná / kreditná karta - bezpečná online platba platobnou / kreditnou kartou cez platobný portál CardPay Tatrabanky. CardPay je produkt Tatra banky, vďaka ktorému majú klienti ktorejkoľvek banky vlastniaci platobnú kartu VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro alebo Diners Club možnosť platiť vo virtuálnych obchodných domoch.
3. Ako sa uhrádza cena za tovar ?
4. Do koľkých dní môžem očakávať tovar ?
5. Čo sa stane v prípade, ak nebudem doma a nebudem môcť prevziať tovar ?
6. Čo sa stane v prípade, ak odmietnem prevziať objednaný tovar ?
7. Ako možem vymeniť tovar, ktorý mi nie je dobrý ?
POSTUP /ako môžete pri výmene postupovať/:
1.) Tovar nám prosím zašlite poštou alebo osobne doručte najneskôr do 14 kalendárnych dní odo dňa odstúpenia od zmluvy na našu adresu uvedenú v bode 5.)
2.) Môžete nám priložiťlist o odstúpení od kúpy tovaru /klik pre stiahnutie formulára/ alebo akékoľvek iné jednoznačné vyhlásenie o odstúpení od zmluvy aj elektronicky prostredníctvom mailu na info@wychytavky.sk, kde uvediete
- Vaše meno, adresu a telefónne číslo,
- názov produktu, ktorý zasielate na výmenu a taktiež názov, kód produktu, veľkosť poprípade farbu produktu, za ktorý chcete tovar vymeniť.
- číslo objednávky /ID objednávky/, dátum prijatia tovaru,
- Váš podpis a dátum.
3.) Späť s tovarom nám zašlite aj kópiu dokladu o kúpe.
4.) Tovar zasielajte v pôvodnom obale /v pôvodnej krabici, alebo inom pôvodnom balení/, tak aby sa pri doručení nepoškodil alebo nezašpinil.
5.) Adresa pre doručenie :
Miriama Takácsová
Južná trieda 13
040 01 Košice
6.) Priame náklady na vrátenie tovaru znášate Vy.
Po preskúmaní neporušenosti tovaru vráteného tovaru na výmenu bude uskutočnená výmena tovaru. Vymenený tovar Vám bude zaslaný v čo najkratšom možnom termíne na Vašu adresu na dobierku za cenu poštovného pre SR vo výške 2,99 €.
8. Ako možem vrátiť tovar ?
VRÁTENIE TOVARU:
V zmysle zákona 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku máte právo od takto uzavretej zmluvy odstúpiť bez uvedenia dôvodu do 14 kalendárnych dní odo dňa prevzatia tovaru. Tovar sa považuje za prevzatý spotrebiteľom okamihom, keď spotrebiteľ alebo ním určená tretia osoba s výnimkou dopravcu prevezme všetky časti objednaného tovaru. Podľa § 8 ods. 1 zákona č. 102/2014 z.z. môže spotrebiťeľ uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy u predávajúceho v listinnej podobe alebo v podobe zápisu na inom trvalom nosiči /napr. mailom./. Podľa § 10 ods. 1 zákona č. 102/2014 Z.z. je spotrebiteľ povinný najneskôr do 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy zaslať tovar späť alebo ho odovzdať predávajúcemu. Lehota podľa predchádzajúcej vety sa považuje za zachovanú, ak bol tovar odovzdaný na prepravu najneskôr v posledný deň lehoty.
POSTUP /ako môžete pri vrátení postupovať/:
1.) Tovar nám prosím zašlite poštou alebo osobne doručte najneskôr do 14 kalendárnych dní odo dňa odstúpenia od zmluvy na našu adresu uvedenú v bode 5.)
2.) Môžete nám priložiť list o odstúpení od kúpy tovaru /klik pre stiahnutie formulára/ alebo akékoľvek iné jednoznačné vyhlásenie o odstúpení od zmluvy aj elektronicky prostredníctvom mailu na info@wychytavky.sk, kde uvediete
- Vaše meno, adresu a telefónne číslo,
- v prípade, že požadujete vrátiť peniaze na účet, tak uveďte číslo účtu, v prípade, že si prajete vrátiť peniaze formou poštovej poukážky, uveďte nám danú skutočnosť do priloženého listu,
- číslo objednávky /ID objednávky/, dátum prijatia tovaru,
- Váš podpis a dátum.
3.) Späť s tovarom nám prosím zašlite aj doklad o kúpe.
4.) Tovar zasielajte v pôvodnom obale /v pôvodnej krabici, alebo inom pôvodnom balení/, tak aby sa pri doručení nepoškodil alebo nezašpinil.
5.) Adresa pre doručenie :
Miriama Takácsová
Južná trieda 13
040 01 Košice
6.) Priame náklady na vrátenie tovaru znášate Vy.
Prosím, neposielajte tovar na dobierku! Tovar zaslaný na dobierku neprevezmeme a vráti sa Vám späť, čím Vám vznikajú zbytočné náklady na poštovné.
Po odstúpení od zmluvy Vám vrátime všetky platby, ktoré ste uhradili v súvislosti s uzavretím zmluvy, a to kúpnu cenu vrátane nákladov na doručenie tovaru k Vám. To sa nevzťahuje na dodatočné náklady, ak ste si zvolili iný druh doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia, ktorý ponúkame. Platby Vám budú vrátené bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 pracovných dní odo dňa, keď nám bude doručené Vaše oznámenie o odstúpení od tejto zmluvy. Ich úhrada bude uskutočnená rovnakým spôsobom, aký ste použili pri Vašej platbe, ak ste výslovne nesúhlasili s iným spôsobom platby, a to bez účtovania akýchkoľvek ďalších poplatkov.
Platba za zakúpený tovar Vám bude uhradená až po doručení vráteného tovaru späť na našu adresu alebo po predložení dokladu preukazujúceho zaslanie tovaru späť podľa toho, čo nastane skôr
Pri odstúpení od zmluvy znáša spotrebiteľ iba náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu.
9. Aká je záručná doba na tovar ?